Valentine's Day Vibe

février 03, 2017


Hi from Australia! Here we are, finally done with my winter looks, I can share with you the first shoot that we did from when my boyfriend and I arrived back in Brisbane. And it’s officially February, can you believe Valentine’s Day is just a few weeks away?  I feel like January has completely flown by, how's that happened?!
We all know Valentine’s Day is typically pink and red themed, so when I received this cute dress from SheIn straight away I got completely obsessed with the front detailing of this dress and all for a great price and a good fit.  I paired it with the most comfy heeled sandals and I think this just may be a perfect mix for my Valentine’s Day depending on what we end up doing! Xo.
▬▬▬▬▬
Salut d'Australie ! Nous y sommes, j'ai enfin fini de partager mes look d'hiver, je peux maintenant partager avec vous les premières photos que nous avons fait lorsque mon copain et moi sommes revenus à Brisbane. Et c'est officiellement Février, pouvez-vous croire que la Saint-Valentin est juste dans quelques semaines ? J'ai l'impression que le mois de Janvier a complètement disparu comme ça d'un coup, comment est-ce arrivé ?
Nous savons tous que la Saint Valentin est typiquement dans le thème rose et rouge, alors quand j'ai reçu cette robe super mignonne de SheIn, j'ai tout de suite été complètement obsédé par le détail sur l'avant de cette robe et tout ça pour un bon prix et un bon rendu. J'ai choisi ces sandales à talons les plus confortables et je pense que ce look pourrait être parfait pour ma Saint-Valentin en fonction de ce que nous allons faire ! Bises.
I was wearing :
Front Slits Floral Print Dress SheIn
Ankle Strap Sandals Jessica Buurman
Sunnies Sportsgirl
 Clutch Bag Heather Karmme
Mosaïc Powder Couvrance by Avène
Eyeshadow The Blushed Nudes Palette Maybelline
Terra Cotta n°03 bo.ho
Liquid Matte Lipstick Gossip Gurl Huda Beauty 
Thanks to the photographer, my BF
And to SheIn for sponsoring this post.

You Might Also Like

6 commentaires

  1. perefct easy brezzy going look
    http://thestyleride.com/valentine-fever-begins/

    RépondreSupprimer
  2. J'adore ta robe! J'aimerais trop pour porter seulement une robe mais je crois qu'il va falloir que j'attende encore un peu!

    http://violettedaily.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci ! Attend j'arrive avec le soleil et de chaudes températures dans mes valises ;)
      Bises.

      Supprimer
  3. Wow you look beautiful. Love this dress on you!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe