Mountains Essentials

vendredi, janvier 27, 2017


Finally I'm sharing my last look with you from my winter trip to Europe in the French Alps. We shot this look around the Chalet that we stayed in and we liked it a lot. Now that I'm back into the heat of Brisbane in Australia, I can tell you that I sometimes miss the cold fresh air of the mountains. It was a bit snowy at the same time this day. I love to wear my puffer jacket which keeps my really warm and add some accessories to make a simple mountain look pop a little bit. What about you? Did you go to the mountains already or are you looking for your next holiday to go skiing? See you in the next post from Australia!
▬▬▬▬▬
Enfin je partage mon dernier look avec vous de mon voyage en Europe dans les Alpes françaises. Nous avons pris en photos ce look autour du chalet où nous avons séjourné et que nous avons beaucoup aimé. Maintenant que je suis de retour à Brisbane en Australie par ses pleines chaleurs d'été, je peux vous dire que parfois l'air froid et frais des montagnes me manque. Il neigé ce jour là lors du shooting. J'aime porter ma doudoune qui me tiens vraiment bien au chaud et ajouter quelques accessoires pour faire d'un simple look de montagne un look un peu plus intéressant et cool. Et vous ? Avez-vous déjà été à la montagne ou êtes-vous à la recherche de vos prochaines vacances pour aller skier ? Rendez-vous d'Australie dans le prochain post !

I was wearing :
Puffer Jacket Pyrenex
Jumper Boden
Jeans LTB Jeans
Boots Olang
Bag Barts
Ice Beanie Herman Headwear
Sunnies Wolfnoir
Mosaïc Powder Couvrance by Avène
Eyeshadow n°104 bo.ho
Mascara Lash Define Innoxa
Terra Cotta n°03 bo.ho
Lipstick Revlon Ultra HD Matte Lipcolor Seduction n°630 
-
Thanks to the photographer, my sis

You Might Also Like

12 commentaires

  1. such a lovely look girl , Love these photos
    also check out my blog

    https://thefashionsateen.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  2. I love your beanie, so cute!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    RépondreSupprimer
  3. Parfait essentiels pour la montagne! J'adore ta doudoune!

    http://violettedaily.com

    RépondreSupprimer
  4. thanks for sharing the post.. perfect shot
    http://thestyleride.com/

    RépondreSupprimer
  5. Cute winter look!
    xx
    Mademoiselle Coconath
    http://mllecoconath.com

    RépondreSupprimer
  6. So beautiful!
    www.onemoretimemag.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe