Get Festive

décembre 28, 2016


Here we are guys, I'm writing this post from France! We landed just before Christmas to enjoy the Holidays with my family. This is not my Christmas look, sorry about that. I think it's a bit too late to share it with you so I'm focusing on some different festive looks for the NYE now. And I really like this one. Not too fancy and kind of chic. Mixing with some nice accessories, you're definitely ready for your night out! See you very soon for more New Year looks, xo.
▬▬▬▬▬
Nous y sommes les amis, je vous écris cet article de France ! Nous avons atterris juste avant Noël pour passer les fêtes en famille. Ce n'est pas mon look de Noël, désolé. Je pense qu'il est un peu tard pour que je le partage avec vous, c'est pour ça que je me concentre sur différents looks pour le Nouvel An maintenant. Et j'aime vraiment bien celui-ci. Pas trop clinquant et un peu chic. Assorti avec de jolis accessoires, vous êtes définitivement prêtes pour votre soirée ! Je vous dis à très vite pour de nouveaux looks parfaits pour le Nouvel An, bises.


I was wearing :
Floral Print Dress SheIn
Lace-up Heels ModCloth
Sunnies Elle Australia
Mini Bag Metropolis Furla
Mosaïc Powder Couvrance by Avène
Eyeshadows Gypsy Palette bo.ho
Terra Cotta n°03 bo.ho
Mascara Lash Define Innoxa
Lipstick Dior Addict n°686 Fantasy
Thanks to the photographer, my BF
And to SheIn for sponsoring this post.

You Might Also Like

6 commentaires

  1. Canon cette robe! J'espère que tu passes de bonnes fêtes avec ta famille!

    http://violettedaily.com

    RépondreSupprimer
  2. lovely post looking beautiful
    http://thestyleride.com/

    RépondreSupprimer
  3. looking gorgeous babe! I love your dress!

    www.prettyinleather.net

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe