From Sydney With Love

novembre 30, 2016


A little hello from Sydney! Yes, a few days ago, I finally discovered Sydney. I've known Australia for over 3 years now, but I'd only discovered parts of the East Coast of Queensland and I hadn't go down to Sydney, but that's it, it's done now! And this weekend I will discover a little more of New South Wales so stay tuned, we're going back to the adventure!
So I played the tourist for a few days and we shot this very casual and perfect look for Sydney in this season. And what better way to take photos than near the Opera House. I thought about finding an A-line skirt in jeans for some time when I received this one from SheIn. Perfect in all circumstances, just what I love! And I opted for a super comfortable cotton top mixed with striped espadrille. I love this look and you, what do you think?
▬▬▬▬▬
Un petit bonjour de Sydney! Et oui, il y a quelques jours, j'ai enfin découvert Sydney. Je connais maintenant l'Australie depuis plus de 3 ans mais j'ai pour l'instant découvert qu'une bonne partie de la côte Est seulement et je n'étais pas descendue jusqu'à Sydney. Mais ça y est, c'est chose faite ! D'ailleurs je vais découvrir ce weekend un peu plus de la Nouvelle Galles de Sud alors restez à l'écoute, on repars à l'aventure !
J'ai donc pu jouer la touriste pour quelques jours et nous avons shooté ce look très casual et parfais pour Sydney en cet saison. Et quoi de mieux que de réaliser des photos près de l'Opéra. Je pensé trouver une jupe trapèze en jeans depuis quelques temps lorsque j'ai reçu celle-ci de SheIn. Parfaite en toute circonstance, juste ce que j'aime! Et j'ai opté pour un top en coton super comfortable mixé avec des espadrilles rayées. J'adore ce look et vous, vous en pensez quoi ?



I was wearing :
White Cotton Tank Top Stefanel
A-Line Denim Skirt SheIn
Espadrilles Forever 21
Sunnies Dresslink Silver Retro inspired by Dior
 Dark Grey Small Boy Bag Chanel
Mosaïc Powder Couvrance by Avène
Mascara Brun Stimul'cils Innoxa
Terra Cotta n°03 bo.ho
Nail Polish Darling Blue n°791 Dior
Ultra HD Matte Lipcolor Revlon n°630 Seduction 
Thanks to the photographer, my BF
And to SheIn for sponsoring this post.

You Might Also Like

4 commentaires

  1. Looks awesome! I want to go there!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Pretty cool, yes definitely, you have to come and visit!
      Thanks, gorgeous!

      Supprimer
  2. Ton look est simple mais hyper sympa! J'adore les espadrilles avec la jupe, c'est top! :)

    Ninon
    www.ninonptrs.fr

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe