My Brisbane Fashion Weekend Look

mardi, octobre 25, 2016


This was my look for Brisbane Fashion Weekend! After the shows, we were having a little walk in Brisbane CBD while looking for a place to eat our lunch, and we decided to take some time to photoshoot the look that I was wearing for the Fashion Shows.
I opted for a casual look with some chic details. Denim is a fabric you can wear any time of year and I was thinking to not go too crazy for the front row so I picked one of my favorite jeans ever, and added more denim touches with my denim jacket. Plus, adding a touch of chic and sophistication with my lace cami, my Classic Chanel bag and my ear crawlers. I’ve been also living in these studded sandals since I have been in a warm weather place. They're so comfortable and they look so good with any type of bottoms. Xo.
▬▬▬▬▬
C'était mon look pour Brisbane Fashion Weekend ! Après les défilés, nous nous sommes promené dans le centre ville de Brisbane tout en cherchant un endroit pour manger notre déjeuner, et nous avons décidé de faire un break pour shooter le look que je portais pour les défilés.J'ai opté pour un look décontracté avec quelques détails chics. Le denim est un tissu que vous pouvez porter toute l'année et j'ai pensé de porter quelque chose de pas trop extravagant pour le front row, j'ai donc choisi un de mes jeans préférés et ajouté une touche de denim en plus avec ma veste en jean. De plus, l'ajout d'une touche chic et de sophistication avec ma camisole en dentelle, mon Classic sac Chanel et mes boucles d'oreilles. J'ai aussi vécu dans ces sandales cloutées depuis que je vis dans une zone à climat chaud. Elles sont très confortables et vont avec tout type de bas. Xo.

I was wearing :
Denim Jacket Mango
Ira Lace Cami Cotton On
Studded Sandals Isabel Marant
Ear Crawlers LYLINE [Use: FRENCHIES20 for 20% off]
Bandana Vintage from USA
Classic Flag Bag All Black Chanel
Mosaïc Powder Couvrance by Avène
Mascara Brun Stimul'cils Innoxa
Terra Cotta n°03 bo.ho
Nail Polish Midnight Cami n°91 Essie
Ultra HD Matte Lipcolor Revlon n°630 Seduction

Thanks to the photographer, my BF.
And to LYLINE and Büllion Standard Jeans for sponsoring this post.

You Might Also Like

12 commentaires

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe