Double Denim

lundi, août 22, 2016


Hi guys! We shot this look a few days before leaving France. Because yes, this is it! I have finally move to Brisbane in Australia, so stay around for some new looks from Australia.
Anyway, this look was perfect on the morning bike ride that we had, my boyfriend and I, but it’s also the perfect look for Brisbane at the moment. Let me tell you if you don’t know yet, but winter in Brissy is not really winter, each time that I can I just jump into a bikini and relax in the sun. Yes, this is the kind of day you have in winter in this city.
So jeans, I'm a crazy fan of Diesel jeans and a cute little crop off-the-shoulder top and you can add a denim jumper as well when it gets a bit chilly and here you go. What do you think about the look? Are you into the double denim fashion too?
Talk to you soon, xx.
▬▬▬▬▬ 
Salut ! Nous avons shooté ce look quelques jours avant de quitter la France. Parce que oui, ça y est ! J'ai enfin déménagé à Brisbane en Australie, alors restez connecté puisque quelques nouveaux looks d'Australie seront très vite en ligne.
Quoi qu'il en soit, ce look était parfait durant le matin que nous avons passé à vélo, mon copain et moi, mais c'est aussi le parfait look pour Brisbane en ce moment. Laissez-moi vous dire si vous ne le savez pas encore, mais l'hiver à Brissy n'est pas vraiment l'hiver comme on l'entend nous Européens, chaque fois que je peux j'enfile mon bikini et cours me détendre au soleil. Oui, c'est ça le genre de journée que vous passez en hiver dans cette ville.
Donc, un jean, je suis ultra fan des jeans Diesel pour ma part et un mignon petit top off-the-shoulder et vous pouvez y ajouter une veste en jeans lorsqu'il fait un peu froid et ça y est vous êtes prêtes. Que pensez-vous du look ? Êtes-vous dans la tendance double denim aussi ?
A bientôt, xx.


I was wearing :
White Crop Off The Shoulder Top SammyDress
Jeans skinzee Diesel
Denim Jacket Mango
Sunnies Wolfnoir
Bandana Scarf Vintage from USA
Espadrilles Forever 21
Bag Zara

Make Up Couvrance, Innoxa
Lipstick Revlon Ultra HD Matte LipColor Seduction 630

Thanks to the photographer, my BF
And to SammyDress for sponsoring this post.

You Might Also Like

20 commentaires

  1. You look absolutely amazing! Your total outfit is just so amazing and you've got beautiful pictures here.

    www.tessyonyia.com

    RépondreSupprimer
  2. You look beautiful
    And love your blog

    Kisses

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ce look! Je ne suis jamais allée a Brisbane mais ça être top!

    http://violettedaily.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Violette! Et oui, je te confirme c'est top!

      Supprimer
  4. I love denim! Great look!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    RépondreSupprimer
  5. love this!! so chic and stylish!

    Have a great weekend!
    Animated Confessions

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you, Sybil. It is, love it too!
      Have a good one, xx.

      Supprimer
  6. you look so cute! I love every piece in this outfit!

    www.prettyinleather.net

    RépondreSupprimer
  7. Double denim is always a great look! Love your outfit, especially adding the bandana! <3

    xx BASH |   go say   H E Y   B A S H

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thx lovely.
      Yes, true. I added it because I really felt it was a great idea and a good mix.

      Supprimer
  8. super cool outfit!! <3

    Ganz liebe Grüße,
    xx, Josephin
    // Tensia

    RépondreSupprimer
  9. Love this look!!The top is super beautiful!!Kisses!!

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe