Easy Chic In Paris

samedi, juillet 30, 2016


Something really gets me into the off-the-shoulder trend. I mean if I had to name a single trend that I never want to go out of style, off-the-shoulder would definitely be it! 
So as you can probably understand, today's pairing is probably one of my favorite looks! Distressed skinnies from the fabulous label Büllion Standard, classic sandals, off-the-shoulder top, and one of my favorite bags at the moment. Love the print and the ruffle of this top from SheIn, but also the oversized fit which gives it a lot of movement so that you just can't help but twirl every time you wear it. To me, it's a perfect summer top to wear with everything from jeans to shorts or even on it's own, as a cute beach coverup! See you next post!
▬ 
Quelque chose me plaît vraiment dans la tendance off-the-shoulder. Je veux dire si je devais citer une
seule tendance que je ne voudrai plus jamais quitter, off-the-shoulder serait certainement celle-là !
Donc, comme vous avez probablement dû comprendre, la tenue d'aujourd'hui est probablement l'un de mes looks préférés ! Un jeans skinny déchiré de la fabuleuse marque Büllion Standard, de petites sandales classiques, un top off-the-shoulder et l'un de mes sacs préférés pour le moment. J'aime l'impression et le volant de ce top SheIn, mais aussi l'ajustement surdimensionné qui lui donne beaucoup de mouvement de telle sorte que vous ne pouvez pas vous empêcher de virevolter chaque fois que vous le portez. Pour moi, c'est un parfait top d'été à porter avec tout, du jeans au short ou même tout seul, comme une mignonne petite tenue de plage ! Rendez-vous au prochain post !


I was wearing :
Blue Ruffle Off The Shoulder Blouse SheIn
Sunnies Hathi ACE Bicome W Wolfnoir
Sandals Les Tropéziennes

Make Up Couvrance, Innoxa
Lipstick Dior Addict Smile n°451

Thanks to the photographer, my BF

And Büllion Standard & SheIn for sponsoring this post.

You Might Also Like

16 commentaires

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe