Spring Blue

dimanche, juin 12, 2016


Hi! Summer is coming so therefore it’s time to wear all these lovely summer pieces! My favorite trend this summer will be off shoulder pieces.
So let's begin by one shoulder off with this blue stripes dress. It isn’t one of the most figure flattering dresses I've received, but it’s so comfortable and easy-going. I love the oversized sleeves and the way of wearing a man shirt like a dress but with some detailing on it which makes it feminine. I could wear it 24/7, it’s a great traveling dress! As soon as I was wearing it I felt like vacation mode 100%. I combined my small YSL bag, and my espadrilles sandals. And be ready for more blue looks because I'm again back into it for this next summer days!
ps: SheIn provides FREE Shipping (With No Minimum Order) worldwide to over 100 countries from the 12th of June to 14th of June BJT, 3 days! Enjoy!
▬ 
Hi! L'été arrive il est donc ainsi venu le temps de porter toutes ces belles pièces d'été ! Ma tendance préférée, cet été, sera le "off the shoulder".
Commençons donc par une épaule découverte avec cette robe rayée bleue. C'est l'une des robes les moins flatteuses que j'ai pu recevoir, mais elle est tellement confortable et facile à mettre. J'aime les manches un peu surdimensionnées et cette façon de porter une chemise d'homme comme une robe, mais avec quelques détails qui la rendent féminine. Je pourrais la porter 24/7, elle est parfaite pour un voyage ! Dès que je l'ai portée, je me suis sentie 100% en mode vacances. Je l'ai combinée avec mon petit sac YSL et mes espadrilles. Et soyez prêt pour plus de bleu parce que je suis de nouveau folle de cette couleur pour ces prochaines journées d'été !
ps: SheIn offre la Livraison GRATUITE (Sans Minimum d'Achat) dans le monde entier dans plus de 100 pays du 12 au 14 Juin, 3 jours! Enjoy!


I was wearing :
Blue Off The Shoulder Striped Dress SheIn
Sunnies DressLink Silver Retro inspired by Dior
Espadrilles Shoes Forever 21

Make Up Couvrance,Innoxa
Lipstick Dior Addict Smile n°451


Thanks to the photographer, my GF

You Might Also Like

14 commentaires

  1. Beautiful shots!
    Good vibes, FOX
    check out my latest VLOG and my blog
    www.rochellefox.com.au

    RépondreSupprimer
  2. This outfit is so classic and chic, but with a little edge. I love the neckline on the dress.

    Lauren | DISCO DAYDREAM

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thx Lauren,
      like your blog so much, xx.

      Supprimer
  3. Oh this look is gorgeous. I love everything "off the shoulder" at the moment, but this is such a good take on it. Perfect ladies!

    Megan
    Denton & Lou 

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks Megan, yes perfect to take on it.
      Now, as you can see on preview posts, we are sooo into OTS trend!!

      Supprimer
  4. I too love anything off the shoulder and this dress is perfection! It looks amazing on you!
    -Kali

    RépondreSupprimer
  5. Love outfit. Your dressing is perfect.

    http://ootdchannel.com

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe