Spring Home

avril 24, 2016


Hi! I have some free time at the moment so I'm using it to study a bit for my last final exams and to spend some time with my family, because then I will be heading to my future country. I’m so happy because with the weather warming up, some might say it’s time for a little spring look! That’s why, today, I’ve rounded up wearable spring trends. Let me know what you think! 
In a fresh, feminine palette of pink and blue livened up with jolts of green and grey, each piece has a modern feel that’s perfect for the style-minded urbanite. You can see me wearing two of my latest favorites pieces of my wardrobe : my sweatshirt from SheIn and my new shoes. The sweatshirt has beautiful details so it's perfect for Springtime. My new shoes are from La Redoute, inspired by their latest top lace-up sandals. I know I am going to wear them a lot and that’s a fact they are so comfy.
▬ 
Salut ! J'ai un peu de temps libre en ce moment donc je l'utilise à étudier un peu pour mes derniers examens finaux et passer du temps avec ma famille, parce qu'ensuite je me rendrai dans mon futur pays. Je suis tellement heureuse parce qu'avec ce petit réchauffement, certains pourraient dire qu'il est temps pour un petit look de printemps ! Voilà pourquoi, aujourd'hui, je porte quelques tendances du printemps. Dites-moi ce que vous pensez !
Dans une palette fraîche et féminine composée de rose et bleu agrémenté de petites touches de vert et de gris, chaque pièce est d'une modernité qui est parfaite pour un esprit et style citadin. Vous pouvez me voir porter deux de mes dernières pièces favorites de ma garde-robe : mon sweat-shirt de SheIn et mes nouvelles chaussures. Le sweat-shirt a de beaux petits détails et il est donc parfait pour le printemps. Mes nouvelles chaussures sont de La Redoute, inspiré par les dernières super top sandales à lacets. Je sais que je vais beaucoup les porter et c'est un fait qu'elles sont très confortables.



I was wearing :
Sweater [Sold out] SheIn (other one)
Pants Cimarron
Shoes La Redoute
Sunnies Wolfnoir
Tote Bag Zadig & Voltaire for Calvi On The Rocks Festival

Make Up Couvrance,Innoxa
Lipstick Dior Addict Ultra-Gloss UltraDior n°765

Thanks to the photographer, my sister

You Might Also Like

18 commentaires

  1. Love your outfit! Looks so chic!
    xx
    Mademoiselle Coconath
    http://mllecoconath.com

    RépondreSupprimer
  2. Cute sweater! Love the details on it!
    xx

    Mademoiselle Coconath

    http://mllecoconath.com

    RépondreSupprimer
  3. Love your top! It's so chic! Xx

    www.thefashionfolks.com

    RépondreSupprimer
  4. love the detailing on this sweater! so fun

    xo SideSmile,
    Ashley
    SideSmile Style

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Ashley, we love your blog too so thanks for sharing, xx

      Supprimer
  5. Love those sunglasses!

    http://thegirlfromconnecticut.com/

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe