White Shearling at the Jardin des Tuileries

février 29, 2016

Hello everyone!! We are finally back here with you and it's such a pleasure. We have been so busy lately with studies and I will be working on my last exams for the next few months so it's been hard to have time for our passion.
Anyway, I'm having a few days in Paris during Fashion Week. I can also enjoy some time with my sister who lives in Paris and shoot some looks, what an awesome combo. I guess this is Paris, right?! Fashion and love. Last time I was in Paris, was before last Xmas with my boyfriend and we shared this time together and appreciated being reunited after 4 months apart, so we visited a lot and I tried to show him more about Paris for his second time, maybe you don't know that he is Australian and around next August I'm finally moving permanently with him to Australia.
However this time is for fashion so lets share some looks with you around Paris. For this first outfit, I wore a total white look. This fluffy coat, my favorite angora sweater and these really cool cropped skinny jeans in snowy soft shades. I'm actually crazy about this new amazing Californian brand called Büllion Standard. It's not another simple jeans brand because 20% of every purchase goes to a charity of your choice, so join the movement! I will talk more about it because I will simply wear them everyday. Then a shearling will add winter practicality to your favorite outfit even for early spring days. And with black leather boots and this pretty gold clutch from a designer who makes beautiful handmade handbags from USA, you are ready for the cold in the Jardin des Tuileries by this windy day.
▬ 
Bonjour à tous !! Nous sommes enfin de retour ici avec vous et c'est un tel plaisir. Nous avons été tellement occupé ces derniers temps avec nos études et je vais encore travailler pour mes derniers examens pour les prochains mois, ainsi il a été difficile d'avoir du temps pour notre passion.
Quoi qu'il en soit, je passe quelques jours à Paris pendant la Fashion Week. J'en profiter aussi pour passer du temps avec ma soeur qui vit à Paris et shooter quelques looks, c'est le combo idéal. Je suppose que c'est tout à fait ça Paris, non ?! La mode et l'amour. La dernière fois que j'étais à Paris, c'était avant Noël dernier avec mon copain et nous avons apprécié d'être réunis après 4 mois loin de l'autre, de sorte que nous avons beaucoup visité et j'ai essayé de lui montrer un peu plus de Paris pour sa seconde fois, peut-être que vous ne le savez pas mais il est australien et vers Août prochain, je déménage enfin définitivement avec lui en Australie.
Cependant c'est pour la mode cette fois-ci alors partageons quelques looks avec vous autour de Paris. Pour ce premier outfit, je portais un total look blanc. Ce manteau en fausse fourrure de moutons, mon pull angora préféré et ce cropped skinny jeans vraiment cool dans les tons de blancs doux. Je suis effectivement folle de cette nouvelle étonnante marque californienne appelé Büllion Standard. Ce n'est pas une autre simple marque de jeans puisque 20% de chacun de vos achats va à un organisme de bienfaisance de votre choix, alors rejoins-nous ! J'en parlerai davantage parce que je vais tout simplement les porter tous les jours. Et puis une peau de mouton est très pratique en hiver à mixer avec votre tenue préférée et aussi pour les premiers jours du printemps. Et avec des bottes en cuir noir et cette jolie pochette or d'une créatrice des Etats-Unis qui fait artisanalement de très beaux sacs, vous êtes prêtes pour le froid dans le Jardin des Tuileries par cette journée venteuse.



I was wearing :
White Long Sleeve Faux Fur Coat SheIn
Sunnies Persol
Sweater 1.2.3
Boots Bocage
Champagne Gold Clutch Angela Valentine Handbags

Make Up Couvrance,Innoxa
Lipstick Etam Ultra-Brillant n°21

Thanks to the photographer, my sister

You Might Also Like

19 commentaires

  1. Cute outfit post and so exciting you are moving to Australia! Follow your heart girl (and the sun!)! Charlotte The Blonde B

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks Charlotte, love <3
      See you soon for some new adventure :)

      Supprimer
  2. love your all white look! Beautiful!

    http://chicglamstyle.com

    RépondreSupprimer
  3. wow great pics

    http://carrieslifestyle.com

    RépondreSupprimer
  4. love your all white look! beautiful!

    http://chicglamstyle.com

    RépondreSupprimer
  5. I am loving this coat so much! It's beautiful! Great styling. :)

    Velveteencockroach

    RépondreSupprimer
  6. This is such an awesome white on white combo very classy and chic.
    My blog: RumelaTheShopaholic
    YouTube Channel : Latest video

    RépondreSupprimer
  7. Réponses
    1. Thanks gorgeous, love your style and thanks to make us discover your blog!

      Supprimer
  8. Love total white!!!
    xoxo
    http://thedreamisparis.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  9. J'aime beaucoup, très agréable à regarder !

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe