Frenchies Under The Snow

janvier 15, 2016


Hello from the French Alps once again! This year, I'm in Val d'Isère. It's an incredible Ski Station in Savoie. A combination of nice ski tracks, spectacular scenic views, serene landscape, cutest little old village and forest filled mountains. This time of year is perfect for a getaway retreat filled with crackling fires, hot drinks and a warm blanket without forgetting of course skiing all day long.
We shot this post in the old village, Le Fornet at Val d'Isère with all the chalets, it's so beautiful and I'm thinking maybe to write an article about the station.
I'm wearing the perfect combo for my mountain holidays on this post. I'm totally crazy about my puffer jacket from Pyrenex. It's so warm, comfy and nice. Really love the fit of these ripped skinny jeans so I’ve been wearing them quite often and so I decided to customize by hand sewing them with this little design on the knee. My new angora sweater is also one of my winter favorite this year. Really warm and soft, and on sale now! And my cute faux fur bag is perfect for this kind of trip. What do you think?
▬ 
Bonjour une fois de plus des Alpes françaises ! Cette année, je suis à Val d'Isère. C'est une incroyable station de ski en Savoie. Une combinaison de belles pistes de ski, des vues panoramiques spectaculaires, un paysage serein, le plus mignon des petits vieux villages et des montagnes remplies de forêts. Cette période de l'année est parfaite pour une escapade remplie de feux crépitants, de boissons chaudes et d'une couverture chaude, sans oublier bien sûr le ski durant toute la journée.
Nous avons photographié cet article dans le vieux village, Le Fornet à Val d'Isère rempli de chalets, c'est tellement beau et je pense même à écrire un article sur la station.
Je porte le parfait combo pour mes vacances à la montagne sur cet article. Je suis totalement folle de ma doudoune Pyrenex. C'est si chaude, confortable et agréable. J'aime vraiment l'ajustement de ce skinny jeans déchiré, je le porte donc assez souvent et j'ai aussi décidé de le personnaliser avec ce petit dessin cousu sur le genou. Mon nouveau pull en angora est aussi l'un de mes favoris de l'hiver cette année. Vraiment chaud et doux, et en solde en ce moment ! Et mon petit sac trop mignon en fausse fourrure est parfait pour ce genre de voyage. Qu'est-ce-que vous en pensez ?


I was wearing :

Puffer Jacket Pyrenex
Sunnies Wolfnoir
Shoes Kimberfeel
Jeans Zara
Sweater 1.2.3
Bag Barts

Make Up Couvrance,Innoxa
Lipstick Dior Addict Smile n°451

Thanks to the photographer, my Boyfriend

You Might Also Like

6 commentaires

  1. I really like the faux fur hood! It is perfect for the snowy months :)

    -Maggie www.thatgirlmags.com

    RépondreSupprimer
  2. This place looks absolutely magical. It's my dream to come to a winter wonderland like this and do nothing but ski.

    Velveteencockroach

    RépondreSupprimer
  3. lovelies pics!

    http://www.alovelystyle.com/

    RépondreSupprimer
  4. De très jolies photos et voir la neige par écrans interposés me suffit
    Bon week end et profite bien de cette belle station

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe