Pop of Red

décembre 19, 2015


I’m thinking a red dress on Christmas Eve this year will be a great idea. I don't know why it just feels right. I haven’t found this year’s Christmas outfit yet but I’ve seen some from SheIn like the one I'm wearing! I’m thinking about a tight sequin dress but maybe it’s a bit too sexy. However it will be perfect for NY Eve.
Red is such a striking color. It demands heads to turn. Unfortunately, I hardly wear the color. It’s always difficult for me to find the “right” red shade, but when I came across this vibrant red dress on SheIn, I knew I liked it and it's perfect for Xmas preparing and shopping.
And have you made plans for Christmas yet?
▬ 
Je pense porter une robe rouge pour Noël cette année, cela me semble une excellente idée. Je ne sais pas pourquoi mais je le sens juste bien. Je n'ai pas encore trouvé ma tenue de Noël pour cette année, mais j'en ai vu quelques-unes sur SheIn comme celle que je porte ! Je pense à une robe moulante à paillettes mais c'est peut-être un peu trop sexy. Toutefois, ce sera parfait pour le nouvel an.
Le rouge est une couleur si frappante qu'elle exige de la réflexion. Malheureusement, je porte guère cette couleur. C'est toujours difficile pour moi de trouver la "bonne" couleur de rouge mais quand je suis tombée sur cette robe rouge vif sur SheIn, je savais que j'allais l'aimer et c'est parfait pour les préparations et le shopping de Noël.
Et vous, avez-vous déjà fait des plans pour Noël ?


I was wearing :
Over-Knees Minelli
Coat The Kooples
Bag Chanel Chevron Classic Flap Bag All Black

Make Up Couvrance,Innoxa
Lipstick Chanel Double Intensity Darling Red n°47

Thanks to the photographer

You Might Also Like

0 commentaires

Popular Posts

Quote of the week

Quote of the week

Instagram

Subscribe